میز اداری چوبی مدل رها
نوشته شده توسط : پانی

میز اداری چوبی مدل رها

میز اداری چوبی مدل رها ، یکی از مرسوم ترین مدل ها و طرح های میز های کنفرانس است که در کاتالوگ شرکت میز سرا طرح ها و مدل های متعدد و زیادی از آن را مشاهده می کنید . کارایی و زیبایی در این میز های کنفرانس به قدری بالاست که اکثر مجموعه ها و شرکت های بزرگ برای انتخاب میز کنفرانس خود به سمت این سبک از میز های کنفرانس کشیده می شوند .این میز کنفرانس شبیه به حرف U  است به همین دلیل به این سری از محصولات مدل یو شکل نیز می گوییم .

همانطور که از اسم و ظاهر این میز پیداست ، شکل کلی آن به صورت U است که صندلی ها در اطراف بیرونی میز قرار می‌گیرند و از کنار هم قرار گرفتن چند میز مستطیلی و ایجاد شکل U بدست آید. این میز برای جلسات و نشست های شرکت ها و سازمان ها ؛ ارائه ها و کنفرانس ها مناسب است.
این میز باید به گونه ای طراحی شده باشد که افراد هر کدام فضای کافی در اختیار داشته باشند تا به سادگی و بدون مشکل بتوانند کار خود را انجام دهند. این‌گونه میزها به راحتی می‌توانند تا 25 نفر ظرفیت داشته باشند.
یکی از ویژگی های مهم و کاربردی میز U شکل این است که می‌توان گفت برای هر کنفرانسی مناسب خواهد بود. این میزها برای ارائه‌های بین همکاران و یا تعامل با مشتریان عالی است و توجه کافی حضار را جلب خواهید کرد. هم‌چنین فضای کافی که در اختیار حضار قرار می‌گیرد می‌تواند تعامل آنها را با ارائه شما بالا ببرد.

میز اداری چوبی مدل رها





:: برچسب‌ها: میز اداری چوبی مدل رها ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: